Bijna.. - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Daniëlle - WaarBenJij.nu Bijna.. - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Daniëlle - WaarBenJij.nu

Bijna..

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

01 Januari 2014 | Nederland, Vlaardingen

De kerstkilo's zijn eraan gegeten, de oliebollen zijn op en mijn koffer, nouja, die is bijna dicht. Nog even toosten op het nieuwe jaar met de familie en dan kan het avontuur beginnen. Op naar Curacao, mijn (kinder)droom verwezenlijken. Drie maanden genieten van de samenwerking tussen mens en dolfijn.

Op http://www.curacaodolphintherapy.com/nl is meer te lezen over dolfijnondersteunendetherapie bij het Curacao Dolphin Therapy & Research Center.

En voor de liefhebbers nog een aflevering over mijn stageplaats: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1358903

Ajuu! X

  • 01 Januari 2014 - 19:08

    Marjolein:

    Hee Daan, ik ga je volgen hoor!
    Heeeeeel veel plezier en succes.
    Geniet er van (dat komt vast wel goed) en alvast een goede vlucht!
    Oja en de beste wensen natuurlijk ;)
    XX Marjolein

  • 01 Januari 2014 - 19:15

    Daan:

    Dankjewel! Komt goed :) Jij gefeliciteeerd! X

  • 01 Januari 2014 - 19:18

    Paulien En Remco:

    Blij om te lezen dat de koffer (bijna) dicht is. Goede vlucht gewenst en uiteraard heel veel succes. Vergeet niet te genieten maar dat zal ongetwijfeld goed komen. Groeten aan flipper

  • 01 Januari 2014 - 19:27

    Vivian :

    Super jaloers op je! Ik ga je volgen! Heel veel plezier! En de beste wensen nog hihi xxx

  • 01 Januari 2014 - 20:47

    Yvonne:

    Super dat we je kunnen volgen! Goede vlucht morgen en alleen maar genieten meid! xx

  • 01 Januari 2014 - 22:40

    Anja:

    Ha lieve nicht, maak ons maar lekker jaloers met fantastische verhalen over je belevenissen daar.Wij gaan je zeker volgen.

  • 02 Januari 2014 - 10:00

    Linda:

    Dus dat ga je daar doen! Waow! Ben heel erg benieuwd naar je verhalen. Ik ga je volgen! Genieten doe je al zo te zien, veel plezier!

  • 02 Januari 2014 - 15:52

    Oma De Ruiter:

    hallo Daniëlle hoe is de reis geweest? alles goed gegaan? ik wens je een hele fijne tijd op Curacao.
    geniet er van heel veel liefs oma en ome piet en een gelukkig nieuw jaar!

  • 02 Januari 2014 - 16:01

    Tygo Van Hattem,dune Van Hattem :

    heey nichtje nog een gelukkig nieuw jaar en is het een mooi land Curacao? veel plezier met de dolfijnen!

    hii! daniëlle nog een gelukkig nieuwjaar en hoe is het in curacao? en was de vlucht goed gegaan? liefs dune dikke kus!

  • 03 Januari 2014 - 18:29

    Mellanie:

    Wat onwijs gaaf zeg Daan! Heel veel plezier & geniet ervan meid! Ik ga je zeker weten volgen! XXX

  • 06 Januari 2014 - 02:34

    Daniëlle :

    Dankjulliewel allemaal! Ik ga zeker genieten :) Oma wat leuk dat u reageert, zo ziet u er is veel meer mogelijk dan we denken. De reis was helemaal top, ging lekker snel. Bedankt ik ga zeker genieten. Groetjes ook aan Piet. Curacao is heel mooi Tygo, vooral de zee haha. Lekker films gekeken in het vliegtuig Dune helemaal top. X

  • 13 Januari 2014 - 15:33

    Huug De Ruiter:

    Zo te horen gaat het daar hartstikke goed met jou,ik kom 14 jan aan om 15:25. Dus als je tijd hebt zou het leuk zijn als ik je nog even zag. Anders kan je misschien s'avonds even komen kijken bij de eendracht. Wij liggen aan een beveiligde kade dus als je komt paspoort meenemen,we liggen aan de kleine werf-punda groetjes huug

  • 13 Januari 2014 - 23:41

    Daniëlle :

    hee Huug! Klinkt goed, ik probeer 's avonds wel even te komen. Zal even zoeken waar dat is :)

  • 19 Januari 2014 - 13:28

    Christine:

    hoi Daantje
    bofbips die je er bent
    ik geniet thuis, met regen die klettert tegen de ramen, van je reisverslag
    met de kachel aan en een dik vest
    dus geen medelijden met mij hoor
    hoe gaat het daar?
    hoe zijn de dolfijnen?
    wat een avontuur
    geniet ervan
    christine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlaardingen

Stage in Curacao!

http://www.curacaodolphintherapy.com/nl

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

HALLOKIDOKI!

11 Maart 2014

BOE!

17 Januari 2014

Periode 1

06 Januari 2014

Puik FUIK

06 Januari 2014

The adventure begins.
Daniëlle

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 5373

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 04 April 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: