Puik FUIK - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Daniëlle - WaarBenJij.nu Puik FUIK - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Daniëlle - WaarBenJij.nu

Puik FUIK

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

06 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

5 januari FUIK

De zeeleeuwen, slapen naast de boot in de zee, maakte mij al vroeg wakker vanochtend. Heerlijk buiten zitten ontbijten, tas gepakt en naar Cabana gelopen. Vanaf daar zouden wij naar FUIK vertrekken. Ik, als stagiaire, had erg veel geluk dat ik met Familie Maas mee mocht op hun boot naar FUIK. De medewerkers hier vonden het prachtig dat ik dat nu al geregeld had. Je kan ook proberen met een boot mee te gaan maar je betaald dan snel 250 gulden. Jaja we betalen hier met Antilliaanse gulden, ofwel NAF. Ik was Kees en Mieke dus erg dankbaar. Vrienden van hun gingen ook mee, dus met zijn negenen op de boot.
Korte omschrijving van FUIK-dag; de dag dat:


- Vliegende vissen ons om de oren vlogen om de heen weg, wat een super coole beesten, die vliegen gewoon een aantal meters en gaan dan weer zwemmen, ik denk dat ik wil reïncarneren als vliegende vis.

- Ik nog nooit zoveel (volwassen)mensen op luchtbedden, opblaasboten, opblaaspiemels, opblaaspoppen etc. heb gezien (foto’s volgen)

- De hele dag in bikini, op iets drijvends een feestje vieren verplicht is

- Daan (komt het minder persoonlijk over dan wanneer ik ‘ik’ neer zet) twee seconde voor vertrek de oceaan haar nieuwe (stage)horloge schenkt (hij is waterdicht tot 100 m dus wie weet komen we binnenkort een haai met fel roze horloge tegen). En ja mijn stage moet nog beginnen..

- Ik een stuk minder 'bleekewit' was aan het einde van de dag (volgens Jesse van 12)

- Ik voor het eerst de aloë vera gel kan gebruiken

- Ik genoeg energie heb gekregen om morgen om 7;15 aan mijn stage te beginnen.

- Helaas mijn stagebegeleidster gemist hebt omdat ik nog op de boot zat, mijn tijd kwijt was (letterlijk), maar volgens
mijn mede-interns krijg ook ik een t-shirt

- Ik mijn stage niet beter kon starten, thanks Fam. Maas (L)

Nu ga ik snel slapen het is hier 21:15 en mijn werken gaat om 6:00.. vanaf morgen dus echt aan de slag. Bedankt voor al jullie berichtjes leuk dat jullie lezen hoe lekker wam het hier is. Succes met de handschoen+smartphonetroubles. XXXXXXXXX

P.s. ik zit nu buiten in een hemdje, korte broek en flipflops.

  • 06 Januari 2014 - 08:24

    Renate En Gijs:

    He Danielle,

    Nee Danielle, Flipflops dat meen je niet! Wij willen voetbalschoenen!
    Veel plezier, groeten Sander, Renate, Gijs en Teuntje

  • 06 Januari 2014 - 08:26

    Sanne:

    Jaja maak ons maar jaloers. Het regent hier, geen zin in college ik wil ook zon! Succes op je eerste stagedag! Liefs.

  • 06 Januari 2014 - 09:59

    Annefleur:

    Heerlijk om te lezen! Have fun, om hou je im de gaten!
    Liefde

  • 06 Januari 2014 - 12:48

    Mieke :

    Goede morgen lieve schat,

    Werk ze!!!!
    Gaat ook wel lukken zonder tijd en wie weet duikt Kees vandaag het een en ander op.

    En als er wat is, altijd bellen!!!
    Dus je telefoon maar niet verliezen :-)

    Mieke

  • 06 Januari 2014 - 18:38

    Vader Poot:

    Ja dat van die temperatuur weten we nu wel. Ik heb zaterdag mijn handen moeten warmen aan de cilinders van mijn motor:) Overigens hebben wij vandaag wel de warmste 6 januari ooit vastgelegd nl 14 graden.
    Maar fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. En lekker he van die jonge (tweede) ouders hahaha als Kees en Mieke. Dahag Lieve mensen.
    Spreek je wel weer XXX

  • 06 Januari 2014 - 19:46

    Anja:

    Ha lieve Daan, kijk ik weet dat ik zelf geschreven heb dat je ons jaloers mocht maken met geweldige reisverhalen, maar om het er nu zo hard in te wrijven.... Geniet meid en maak je naam van Jantje de Boer niet te veel waar.

  • 06 Januari 2014 - 21:16

    Kai-Arne:

    Now following mijn knappen zus die weer eens alles voor elkaar heeft en krijgt. Ik ga je lekker volgen ;P
    Wel slim van je horloge. Geloof ik is dat nog geen een zeeman gebeurd toen die het anker binnen haalde. en jaahoor DP (domme poot) krijgt het weer voor elkaar ( neehoor grappie)
    Geniet ervan
    ciao x je broedert

  • 06 Januari 2014 - 22:34

    Anneke:

    Dat ongelukje van dat horloge hoeft geen probleem te zijn, op dat eiland zijn ze toch altijd allemaal te laat ;)!
    Klinkt zonnig en leuk!
    Wij gaan je volgen hoor kanjer (en missen!)
    X Lauke, Anneke, Lukas, Kasper & Karlijn

  • 06 Januari 2014 - 22:45

    Rem,syl Jordy En Nina:

    He Daan,
    Leuk om te lezen dat je zo geniet!
    Zeeleeuwen die je wakker maken,
    lijkt me heerlijk!
    Jammer van je kleine kamer,maar met raam en eigen badkamer lijkt me toch ook zo gek niet.
    Hier in het zeeuwse is het nat en winderig......
    Bij jou dus stukken beter!!!
    Goed smeren tegen de muggen,
    groetjes de Keekjes

  • 06 Januari 2014 - 23:54

    Arma:

    Hoi Daan. Ben benieuwd hoe je eerste werkdag was. Kan haast alleen maar leuk zijn. Doe de fam. Maas ookvan ons de groeten. En geniet van alles wat je meemaakt. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stage in Curacao!

http://www.curacaodolphintherapy.com/nl

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

HALLOKIDOKI!

11 Maart 2014

BOE!

17 Januari 2014

Periode 1

06 Januari 2014

Puik FUIK

06 Januari 2014

The adventure begins.
Daniëlle

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 5358

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 04 April 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: